בחן את המחויבות שלך לפני שאתה מחפש טיפול זוגי

 

לעתים קרובות, כאשר זוג נמצא בסכסוך מר או גירושין, טיפול זוגי עשוי להישמע כמו רעיון טוב. אחרי הכל, מה יכול להזיק אם מומחה יברר את ההבדלים שלך ויעלה אותך בדרך אל האושר? למעשה, זה לא כל כך פשוט. בעוד שטיפול יכול לעשות דברים גדולים בינך לבין בן / בת הזוג, זה יכול לקרות רק אם שניכם מוכנים ופתוחים להתחייבויות שתצטרכו לבצע. ללא המחויבות המתאימה, מפגשי הטיפול נידונים מראשיתם, וזה הולך לעלות לך צרור כדי להשיג שום דבר. לפני שאתם מגייסים את עזרתו של איש מקצוע עם כל תקווה לתוצאה חיובית, שניכם צריכים לשקול שלושה נושאים מכריעים.

בחנו את עצמכם לגבי ההשקעה שלכם הן בזמן והן במזומן. אף אחד לא אומר שטיפול הוא קל, ואתה תיאלץ לדון בכמה נושאים כואבים מאוד כדי לרדת לעומקן של הבעיות שלך. המפגשים ידרשו התחייבות להשתתף בכל פעם ולא למצוא תירוצים. התשובה היחידה היא לפגוש את הכל בראש ובראשונה, ורק אתה תוכל להחליט אם יש לך את הסיבולת והכוח לראות הכל עד הסוף. טיפול מקצועי הוא יקר. האם אתה יכול להרשות זאת לעצמך לטווח ארוך? אתה לא הולך ליצור נישואים חזקים ובריאים במפגש אחד או שניים בלבד, כך שזו תהיה הוצאה מתמשכת לעתיד הנראה לעין.

האם אתה אדם סביר ומוכן להתפשר? אם כבר החלטת שאתה תמיד צודק ובן הזוג שלך תמיד טועה, אתה לא משאיר הרבה מקום לשינוי. בכל הנישואים, לשני בני הזוג יש חולשות עליהם יצטרכו לעבוד. האם אתה יכול לקבל את זה על עצמך? נכונות לקבל את הכשלים שלך בגישה חיובית ונכונות תהיה קריטית להצלחה. אף אחד לא רוצה לחיות עם מישהו שתמיד צודק ולהודות בתבוסה בכל ויכוח. אם מעולם לא הייתם מוכנים להתפשר ולחפש מכנה משותף, כנראה שטיפול זוגי לא מתאים לכם.

האם אתה מחשיב את עצמך פתוח לרעיונות והצעות חדשות? תהיה כנה, עכשיו. אם אתה מוצא את עצמך לא גמיש ולא מסוגל להסתגל לשינויים, אז הטיפול לא יעבוד בשבילך. המטפל שלך הולך להכיר את שניכם ולאחר מכן יציע לך מושגים חדשים לעבוד עליהם כדי לשנות את המצב הקיים. אל תכנסו למפגשים רק מתוך מחשבה שהמומחה יכול לשנות את הנישואים שלכם בצורה קסומה ליחסי עבודה. זה ייקח עבודה כדי לעשות את זה, ואתה ובן זוגך הם אלה שיצטרכו לעשות את זה. ראש פתוח ונכונות לשתף פעולה ולשנות הם הכלים שתצטרכו כדי להצליח.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *